Opvang

Voor- en naschoolse opvang

Wij werken samen met Kinderopvang KOOS. Hierdoor kunnen wij niet alleen onder schooltijd voor jouw kinderen zorgen. Maar ook voor en na schooltijd.
De Musketiers zitten in het gebouw van Opwaardz locatie Olst. Hier hebben wij een mooie en huiselijke ruimte waar de kinderen worden opgevangen door vaste leidsters. De oudere kinderen gaan samen met de fiets naar STOER in de kantine van de voetbalvereniging waar veel gesport kan worden.

De peuterpost (KOOS)

Vanaf 2,5 jaar kunnen peuters in de ochtenden en middagen bij ons meedoen met het peuterwerk. Op de peuterspeelzaal ontmoet hij andere kinderen. En kan hij langzaam wennen aan een andere omgeving en nieuwe gezichten. Kinderen doen nieuwe ontdekkingen en vergroten zo hun wereld. Spelen, praten en ontdekken. Dát is wat ze bij ons doen. Met elkaar natuurlijk. Heeft hij meer begeleiding nodig? Dan kan hij op advies van de GGD vier dagdelen bij ons terecht. Bijvoorbeeld als de GGD denkt dat jouw kind een achterstand heeft of krijgt.

Op de website van Kinderopvang KOOS kun jij je kind inschrijven: www.kinderopvangkoos.nl

Jeelo-onderwijs-3-kinderen-slak
OBS Opwaardz Olst - Onze school