Het team

Claudia-Diepstraten

Claudia Diepstraten

Juf Claudia wil samen met leerkrachten het verschil maken voor kinderen. Ze wil het team ondersteunen, zodat zij het verschil voor de leerlingen kunnen maken. Kinderen een hele fijne en veilige tijd op school meegeven, waar ze zien en gezien worden, dat is wat ze wil. En dat de leerlingen een prachtige basis neerzetten voor …

Claudia Diepstraten Lees meer »

Nicole Buist

Nicole Buist

Juf Nicole vindt het geweldig om kinderen iets te leren. Vooral als ze iets voor een kind kan betekenen bij wie het niet allemaal vanzelf gaat. “Elk kind is uniek en dat maakt dit een ontzettend interessant en uitdagend beroep.” De gezelligheid in de groep, de band die ze met de kinderen opbouwt en het …

Nicole Buist Lees meer »

eveline jansen

Eveline Jansen

Juf Eveline wil kinderen iets meegeven in hun ontwikkeling. “Geen dag is hetzelfde. Het blijft mooi om de reacties van kinderen te zien en horen.” Ze wil de kinderen iets meegeven voor de rest van hun leven: kennis, vaardigheden, zelfstandigheid en zelfvertrouwen. Maar ze wil hen vooral een fijne tijd op de basisschool meegeven. “De …

Eveline Jansen Lees meer »

Miranda Gerritsen

Miranda Gerritsen

Juf Miranda vindt het geweldig om kinderen, individueel en in groepjes, te begeleiden en te helpen bij hun ontwikkeling. Ze wil de leerlingen een stukje positieve begeleiding meegeven. “Ik kijk er elke dag weer naar uit om mijn lieve collega’s te ondersteunen. We hebben samen een hele leuke school en een geweldig team. We staan …

Miranda Gerritsen Lees meer »

Diana Pannekoek

Juf Diana houdt van de afwisseling in haar werk. Geen dag is hetzelfde. Als leerkracht kan ze de kinderen iets leren, maar leert ze ook van de kinderen. Ze geniet van hun verwondering en enthousiasme. Ze leert de kinderen lezen, schrijven en rekenen. Maar ze leert hen ook hun creativiteit te ontwikkelen. “En ik breng …

Diana Pannekoek Lees meer »

Anne-Clair van de Schepop

Anne-Clair van de Schepop

Juf Anne-Clair kan enorm genieten van de verwondering van kinderen. “Het bouwen van een toren die nog weer wat hoger is geworden dan de vorige keer, een kind dat ontdekt hoe het principe van lezen werkt, een spel in de huishoek waar je kinderen hoort praten over het spel dat ze willen gaan spelen of …

Anne-Clair van de Schepop Lees meer »

Judith Scholten

Judith Scholten

Juf Judith begon haar eerste dag in een kring vol met kleuters. Ze las een prentenboek voor en vanaf dat moment, die blije gezichten, vragende ogen, lachende geluiden en vooral aandachtige stiltes, dacht ze: wauw! “De kinderen vinden het leuk wanneer ik ze iets vertel, uitleg en een grapje maak. Dit gevoel, dit moment, gun …

Judith Scholten Lees meer »

Clenda-smit

Clenda Smit

Juf Clenda vond haar stage in het SBO zo bijzonder, dat ze besloot om juf te worden. “Ieder kind had zijn eigen verhaal. Niet allemaal even vrolijk. Door kinderen beter te leren kennen, leerde ik wat wel en niet werkte voor elk kind, begreep ik de kinderen beter en bouwde ik een band op met …

Clenda Smit Lees meer »

Gerard-Temmink

Gerard Temmink

Meester Gerard is op zijn tweeënveertigste leerkracht geworden. Hij had steeds een gevoel van spijt dat hij niet eerder de PABO had gedaan. Rond zijn veertigste kreeg hij de kans om dit alsnog te doen. “Ik ben er toen voor gegaan. En ik ben nog altijd blij met mijn carrièreswitch.” Hij wil dat kinderen respect …

Gerard Temmink Lees meer »

Ramon-schuil

Ramon Schuil

Meester Ramon wist niet zo goed wat hij wilde worden. En toen kwam de PABO op zijn pad. Hij vindt het werken aan de ontwikkeling van kinderen het mooiste wat er is. Het belangrijkste wat hij de kinderen wil meegegeven? “Geniet van je kindertijd.” De mooiste herinnering van meester Ramon “Ik vind ieder jaar het …

Ramon Schuil Lees meer »